Vzťahy

Ako pešia turistika po pacifickom chodníku s manželom zmenila náš vzťah

Deň 77: Každý deň je to skoro takto: zobuďte sa, vydajte sa na kopec niekoľko tisíc stôp, pri prechode naboso do rieky stratte všetky svoje pocity, riskujte svoj život prechodom cez rieku cez nejaký hovno, prejdite na vrchol, riskujte svoj život tým, že sa pokúsite vyšplhať sa na druhú stranu, ktorá je nevyhnutne pokrytá rôznymi stupňami snehového snehu, zakopávaním cez voľné kamene, nájdením ohromujúceho jazera a plačou po jeho kráse, opakujte.

V roku 2016 sme s manželom Adamom ukončili prácu, predali sme všetko a kúpili sme jednosmerné cestovné lístky do San Diega, ktoré nosili 12 kilogramové batohy s dostatočným výstrojom na to, aby sme sa udržali v nasledujúcich šiestich mesiacoch, keď sme sa pokúšali výlet do Tichého oceánu Crest Trail z Mexika do Kanady. Turizmus bol jedným z Adamových dlhotrvajúcich snov (zmenená realita) a je to sen, ktorý nesmierne zasiahol viac ako tri roky nášho života, skoro v našom manželstve.

Aj keď toto dobrodružstvo znie ako dej rozmarného hudobného videa Lumineers, samotné prípravy boli nesmierne stresujúce. Tlak na to, aby sme ušetrili dosť peňazí na to, aby sme žili jeden alebo viac rokov, vrhajú tieň na naše mladé manželstvo a skončili častými argumentmi, ktoré sa väčšinou spájali s mojou obavou z odchodu z mojej spoločnosti, Catalyst St. Co. a mojou nedostatočnou túžbou pozrieť sa. spoločnosti na šesť mesiacov. Ale tiež som nechcel zostať pozadu. Bude mi chýbať, bude mať život meniaci zážitok bezo mňa, alebo, čo je horšie, môže sa zmeniť.

Ale potom prišiel čas. Boli sme v San Diegu na jednu noc, obklopení 20 ďalšími turistickými nádejami a namiesto toho, aby som nikoho spoznal, zamkol som sa v miestnosti, kde som mohol horlivo odpovedať na e-maily na poslednú chvíľu a priviazať čo najviac voľných koncov, ako sa dá nalodiť do púšte. Nasledujúce ráno sme sa prebudili pred denným svetlom a dobrovoľníci nás zaviedli na chodník. Vyfotili nás, priali nám veľa šťastia a odišli. A my sme boli: mexická hranica za našimi chrbtami a pred nami sa tiahla horúca, hnedá špina - 2 250 kilometrov cesty, po ktorej sme sa zaviazali kráčať.

Vždy si spomeniem na tých sto stôp; Cítil som sa, akoby som kráčal po mesiaci a púšťal sa do neznáma. Tu bola táto osoba, ku ktorej som sa zaviazal svoj život, a teraz som ho sledoval na púšť. Bol som naplnený očakávaniam, závratným, že sme naozaj šli z mriežky a takmer okamžite som fyzicky nepohodlný.

Deň 38: Turistika môže byť monotónna, je plná fyzického nepohodlia a tlačí ju k jej fyzickému / emocionálnemu náskoku (v čom je rozdiel?). Stručne povedané, nie som príjemný. Som podráždený. Niekto sa ma pýtal, či mám na chodníku nejaké veľké myšlienky, a povedal som: „Nonope, ale som si vedomý svojich nedostatkov!“ Našťastie, Adam je na oblačnosti deväť bez ohľadu na podmienky, v ktorých sa túrime, čo z neho robí pacientka svätá v reakcii na moju emočnú schopnosť batoľa.

Cvičili ste niekedy celý deň, každý deň a nosili ste rovnaké oblečenie týždeň alebo dlhšie bez sprchy? Je to choré. Bola som na nohách, cítila som sa strašne, bola som neustále lepkavá, komáre sa rojili a už nikdy nebudem v poriadku s chuťou dehydrovanej cibule. Veľa som sa sťažovala, dokonca som otravovala. Keď som sa chcel cítiť v prírode, často som sa cítil iba sarkasticky alebo negatívne. Žiadne množstvo chôdze do kopca ma nútilo cítiť sa v pokoji pri chôdzi do kopca. Ale tiež som sa veľa zasmial, zdriemol pod stromami, stopoval som ako primárny dopravný prostriedok do miest a stretol som úžasných ľudí.

Čo sa mi na živote na chodníku zdá úžasné, je to, ako málo a koľko sa deje súčasne. Za týždeň som zaostával vo svojom časopise a ľahko si dokážem spomenúť na podrobnosti každého dňa, pretože každý deň obsahoval svoj vlastný svet, svoje odlišné príchute. A napriek tomu by hodiny mlčali, keď sme kráčali do kopca a z kopca bez prístupu k správam alebo sociálnym médiám alebo podcastom - najväčšie udalosti dňa zahŕňali jedlo, prestávky v kúpeľni a výber miesta pre stan v noci.

S láskavým dovolením Liz Susong

Ale ničota toho všetkého bola akousi kúzlo. Vytvorilo to priestor na triedenie v koši hlavy, na navigáciu tvrdých diskusií o vzťahoch, ktoré boli predložené príliš dlho, a na to, aby boli spolu, pozerali sa po malebnej krajine po dlhom dni, jedli chutné jedlo a obsah pocitov. Toľko ľudí, s ktorými sme sa stretli, urobili sarkastické komentáre o tom, či na konci chodníka budeme ešte stále ženatí, ale nemyslím si, že bol čas pred alebo od kedy sme cítili, ako sa naše životy zosynchronizujú v nenáročnej harmónii. koexistencie.

Deň 114: Cítil som sa akútne vedomý toho, čo som sa vzdal: drahocenný čas s Adamom bez rozptyľovania - žiadne úlohy, žiadne obrazovky, nič. Pre nás oboch to boli neuveriteľné štyri mesiace a ja som sa cítil hlboko spojený s Adamom a zrazu som sa obával straty tohto puta, keď sme sa vrátili do stresu a zhonu spoločnosti. Vedel som, že sa na to budeme vždy pozerať ako na jedno z našich najväčších dobrodružstiev a na vrchol nášho vzťahu. Naozaj som chcel skrátiť tento čas?

V júli som si vzal týždeň voľno, aby som získal zväzok tri Katalyzátor Svadba časopis na tlač. Bol som späť v mojom živle, pracoval som so slovami a nápadmi, zúrivo som písal na notebooku v posteli, zatiaľ čo som popíjal kávu a občas som hľadel z okna, aby som nazbieral svoje myšlienky.

Prvý deň späť na ceste som mal v mysli nové myšlienky o smere Katalyzátora; Celý deň som rozprával s Adamom a cítil som sa oživený čerstvou energiou. Druhý deň mi došly nové informácie, a tak som sa ráno s počúvaním zvukovej knihy vyrovnal výsledným mentálnym nedostatkom tým, že som vyčerpal svoju drahocennú batériu telefónu. A v ten deň ma pri obede zasiahla realizácia ako blesk: už som nebol na správnom mieste. Nedobrovoľne som sa vytrhol. „Myslím, že môj čas na chodníku sa skončil,“ povedal som Adamovi. Ale on to už vedel. Potvrdzoval ma, povzbudzoval ma, aby som sa ponoril do Catalyst. Cítil som toľko lásky k nemu a vďačnosti, že vedel, že je to pre mňa tá správna voľba, ale tiež som sa cítil smutný. Nejako ma koniec prekvapil.

Dozvedel som sa veľa o manželstve od PCT. Dozvedel som sa, že čas spolu je vzácny a že čas mimo telefónov je jednoducho lepší. Naučil som sa trochu spomaliť, prijať pomoc, ponúknuť viac milosti. Dozvedel som sa, aké protichodné to môže byť, keď podporujete sny vášho partnera, zatiaľ čo stále bojujete o svoje vlastné.

O rok neskôr to všetko spracovávam. Nie je to niečo, čo sa dá úhľadne zabaliť a zviazať lukom. Je nemožné vyčísliť, ako táto skúsenosť zmenila naše manželstvo, najmä preto, že práve teraz začíname rozdeľovať náš život späť k sebe. Môžem však povedať, že medzi sebou máme nevyslovené porozumenie, ktoré sa čiastočne rozvinula z dlhšieho spoločného času mimo spoločnosti, ale ešte viac je to výsledok vzájomného zvetrávania mnohých zmien, vzájomnej dôvery a učenia sa, ako vytvárať priestor za navzájom veľké, veľké sny. Riziká, ktoré sme si vybrali pri výbere tejto cesty vinutia - pre náš vzťah aj pre náš život - sa oplatili, pretože môžem povedať, že skutočne žijeme. Byť otvorený mnohým životným možnostiam a prekvapeniam nie je pre mňa úplne prirodzené; skôr je to príjemný výsledok, keď ste využili šancu a odišli zo skriptu.

Pozrieť viac: Dva spôsoby na svadobnú cestu na americkom juhozápade

Ak vy a váš partner zvažujete turistiku a chcete vedieť viac, môžete si prečítať denník Liz & Adam, Hory a Mantras.