Nevesty

John Krasinski cestoval každý víkend 6 000 míľ, aby videl Emily Bluntovú

Už sme vedeli, že John Krasinski bol #husbandgoals, ale znovu získal naše srdce: herec, ktorý natáčal svoju novú show Amazon Prime, Jack Ryan od Toma Clancyho- odhalil, že sa dokonca počas natáčania snažil venovať čas svojej rodine.

Na Jack Ryan premiéra na U.S.S. Múzeum bitevnej lode Iowa v Los Angeles, USA Pokojné miesto hviezda odhalená ľudia že každý týždeň odletel z Montrealu do Londýna, aby navštívil svoju manželku Emily Bluntovú a ich dve dcéry, Hazel, 4 a Violet, 2.

„Rodina pre mňa, je to neobchodovateľná vec,“ uviedol Krasinski (38) v rozhovore. • Ak som úprimný, strieľal som od nich 6 000 kilometrov a každý víkend som odletel späť.

Pretože Blunt v tom čase pracovala na vlastnom filme vo svojom dome v Londýne, Krasinski prevzala zodpovednosť za to, že zostane v blízkosti svojej rodiny napriek vzdialenosti medzi nimi. •Mily natáčala malý nezávislý film s názvom Mary Poppins, žartoval Krasinski. • Takže boli s ňou a my sme vždy zriadili základňu, a vždy chcem, aby základňa bola so svojou matkou a urobím čas letu.

Krasinského osemhodinový dochádzkový čas nebol jednoduchý, ale herec povedal, že stojí za to vidieť jeho rodinu.

„Myslím si, že v tomto odbore si nemôžete sťažovať, viete, čo tým myslím?“ pokračoval. „Všetci máme to šťastie, že robíme to, čo robíme. Ak je jedna vec, ktorá je horšia, je to, že trávite čas mimo svojich detí. Ale hádajte čo, veľa ľudí trávi čas od svojich detí. Takže pre mňa si myslím, že všetci žijeme vo fantasy tábore. Takže nebudem prvý, kto sa bude sťažovať

Krasinski sa Jack Ryan co-star, Dina Shihabi, predtým povedal ľudia o záväzku herca voči jeho rodine. • Lietal v podstate každý víkend do Londýna, kde Emily strieľala Mary Poppins, byť so svojimi deťmi. V sobotu ráno by sa omotal o 5:00, na ďalší let do Londýna a potom sa v nedeľu večer vrátil, povedala.

Pozrieť viac: John Krasinski si dobre uvedomuje, že sa „zosobášil“ s Emily Bluntovou

Krasinski a Blunt spolu hrali spolu prvýkrát v hororovom filme 2017 Pokojné miesto, a dúfame, že je to prvý z mnohých filmov, ktoré nám tieto dva požehnajú.